Hizmetlerimiz / Müşteri İletişim Merkezi
Yapı Kredi Sigorta, bir telefon ile yanınızda...
Müşteri İletişim Merkezi (0 212) 336 09 09


MÜŞTERİ İLETİŞİM MERKEZİ; yüksek müşteri memnuniyeti, standart hizmet, daha kısa işlem süreleri için sizlerin hizmetinde...

MÜŞTERİ İLETİŞİM MERKEZİ’ni arayarak;

Ürünlerle ilgili sorularınız hakkında genel bilgi alabilirsiniz.

Sağlık poliçelerinize ait, Şirketimize iletmiş olduğunuz sağlık giderlerinizin ödemesi hakkında bilgi alabilirsiniz.

Evrak taleplerinizi iletebilirsiniz.

Kredi kartı tahsilatlarıyla ilgili sorularınıza yanıt bulabilir ve değişen kredi kart bilgilerinizi iletebilirsiniz.

Provizyon alınamayan mail-order’lar hakkında bilgi alabilir ve tahsilat işlemlerinin gerçekleşmesini sağlayabilirsiniz.

Adres, telefon ve email değişikliklerini bildirebilirsiniz.

Vergi avantajınız için kullanmak üzere tahsilat makbuzunuzu faks, e-posta ya da mektup yoluyla tarafınıza gönderilmesini talep edebilirsiniz.

Hasar ihbarlarınızı iletebilir, hasar dosyaları hakkında bilgi alabilirsiniz.

Tüm sigorta planların da teklif alabilir , poliçe taleplerinizi iletebilirsiniz.

Telemed24 kart taleplerinizi iletebilirsiniz

Anlaşmalı Sağlık Kurumlarındaki provizyon süreçleri konusunda bilgi alabilirsiniz.